first day of my life

hästnoja :D

Kategori: livet


sitter hemma nu, vi har varit hos Mli och grillat och snackat lite. Jag tompa och Jossan gick ner till stan en stund och tittade på brasan men det var inte så intressant så vi åkte ganska snart tillbaka till gänget igen. Alla utan jag o. jossi drack så jag kände mig trött och tråkig och åkte hem istället, hihi. Svängde förbi stallet och bytte täcke på Landola så hon inte fryser imorgon min lilla babe. Sista riddagen imorgon, sen är det Hstd som gäller igen, usch separationsångest.. blää!

Jag känner mig lite tom o. död just nu, har ingen inspiration till den här sista delkursen i skolan, orkar liksom inte.. men det är ju bara 4 veckor kvar, sen är jag en pedagogikkurs rikare minsann, och massa erfarenhet och vänner rikare oxå, det är bra det! Man får ju bara härda ut och tänka att det snart är slut, mkt hårt jobb lönar sig alltid tillslut.
image124
jag har iallafall tompa♥, han är min McDreamy och gör mig alltid glad, även om han är konstig, hihi =P

kommit på att det nog är jobbigt med att inte ha Emmy och syster så nära som man vill,
det är ju 30mil ifrån och även om man kan prata på telefon så blir det inte samma sak... de är mina bästa vänner, och vet hur jag beter mig och hur jag mår.. man har tappat lite av tryggheten iochmed flytten, men det är ju så, det finns ju positiva och negativa saker med allt, så är det ju..
Sen svider det varje gång att åka ifrån landola, jag vill ta hand om henne, jämt... ohhhh.. att man inte kan få allt, det är så jobbigt, hon är den mest viktiga saken jag har i mitt liv, utan henne känner jag mig inte riktigt som mig själv, i stallet mår jag som bäst.!

nu väntar jag på att hämta T och sen ska vi soooova :D

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: