first day of my life

håret växer

Kategori: livet


vet inte vad som hänt riktigt men tycker mitt hår växt en himla massa på senare tid.. fast det är ju fortfarande fint och ser inte så slitet ut, så jag tänker inte klippa det förren jag verkligen måste.. Däremot måste jag färga i utväxten, men det kostar nästan 1000:- och det har jag inte råd med just nu. Kanske kan jag få hårbidrag från mamma.. kanske, om jag ber snällt =P min specialitet.


image105image104

pluggkläderna idag innefattar en himla gammal rosa t-shirt från h&m, svart klänning från gina och ett par leggings.. har inte riktigt orkar göra någonting vettigt av migsjälv idag när jag suttit instängd hela dagen.. kanske jag gör mig vacker till kvällen =)

Puss

Kommentarer

  • Crazypill säger:

    Hej! Katten på min blogg är inte min. Snodde bilden på google. Men jag gillar katter! Dom e coola =)

    2007-04-20 | 17:45:03
    Bloggadress: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här: