first day of my life

hänger med mig själv

Kategori: livet


image119

Det är fasen skönt att vara lite ensam ibland oxå, även om tompa är det bästa som finns :D
Då kan man strutta runt lite som man vill, utan att ha någon ivägen, blir ju lätt så när det är så litet, man får liksom inte det space som behövs. men det ändras ju till hösten, då ska vi bo i en fin 2a minsann, ska bara hitta den först.

Måste packa, jag orkar inte. åker imorgon efter 12, sen hem och rida och träffa vännerna och mamma o. Martina, saknar dem som in i tusan, men som vanligt är vägen hem så jävla trist, tar sån tid, men det är ingenting, jag älskar att åka hem. Efter 1 juni blir det familjeliv i 3 månader igen innan plugget tar fart igen, vad jag ska läsa blir en överraskning för mig oxå :D

nyduschad, nyinsmörjd och nu ska jag fläta håret så det blir lockigt tills imorgon, så får man göra när man inte har någon locktång!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: