first day of my life

flyg kära ansökan flyg

Kategori: livet

sådär ja, då var anmälan ivägskickad. Hade visst glömt att godkänna allting förra gången.
Hoppas på att komma in på någonting av det iallafall, blev lite sugen på sociologi och socialt utvecklingsarbete när jag läste om det. Verkar väldigt intressant. Kan jag få hjälpa människor i knipa med, precis som jag vill :D. Martina sitter och håller på att söka nu oxå, sista dagen idag så hon får inte glömma! Nu ska jag fira min ansökan med lite te och 2 avsnitt av Grey's Anatomy, det är jag värd efter 6 timmar i solen och en massa prat!!

1.Lärarprogrammet - inriktning Lek, rörelse, idrott och hälsa
210hp, Dagtid, Helfart (100%)
Normal undervisning
Utbildningsprogram
Högskolan i Halmstad, Halmstad   2 HH-14000
2.Lärarprogrammet - inriktning Barn och matematik/naturorienterade ämnen
210hp, Dagtid, Helfart (100%)
Normal undervisning
Utbildningsprogram
Högskolan i Halmstad, Halmstad   3 HH-12006
3.Programmet för sociologi och socialt utvecklingsarbete
180hp, Dagtid, Helfart (100%)
Normal undervisning
Utbildningsprogram
Högskolan i Halmstad, Halmstad   4 HH-12007
4.Socialpsykologiskt program
180hp, Dagtid, Helfart (100%)
Normal undervisning
Utbildningsprogram
Högskolan i Halmstad, Halmstad   5 HH-12144
5.Sociologi (1-30)
30hp, Dagtid, Helfart (100%)
Normal undervisning
Fristående kurs
Högskolan i Halmstad, Halmstad


Kommentarer


Kommentera inlägget här: