first day of my life

dagen D

Kategori: livet


imorgon är dagen D, upp kl.9:00 och skriva tenta. Sitter på skolan och råpluggar in det sista nu, men jag känner mig luuuugn, vad har hänt? Jag som alltid brukar plugga allt sista dagen, och nu kände jag mig förberedd och har faktiskt pluggat nästan varje dag sen förra måndagen.. Jag måste vara sjuk :D hihi. Har tagit en bloggpaus och kollar in kvällens underhållning.. "Ugly Betty", "Desperate Housewifes", och "American Idol", detta innebär att jag kommer kunna ligga still hela kvällen, fast så har vi ju såklart de  där jävla reklamen som gör att man måste sysselsätta sig emellanåt.. menmen..

jag har för första gången i mitt liv tror jag både svarta jeans och svart tröja på mig. Iofs är tröjan lite genomskinlig så under har jag en färgglad t-shirt.. jag fuskar lite. Brukar tycka det är så dystert med bara svart, tycker om lite färg på kläderna, och ju brunare man är desto snyggare blir det med färg på kläderna.. Och nu är jag ju faktiskt inne på omgång 3 snart av brun utan sol, måste ju försöka mäta mig med alla storbystade blondinen uppe i stockholm i helgen.. hur nu det ska gå till =P.

KEMSPS = kunskapssyn, etiksyn, människosyn, samhällssyn och pedagogisk situation, allt detta är föruttsättningarna för en pedagogisk grundsyn! lätt som en plätt, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: