first day of my life

dag onsdag

Kategori: livet


haft en himla bra och rolig dag.. Varit ute och gått i 45 min, vi hittade ner till hamnen, eller rättare sagt industriområdet i halmstad där ingen människa vågar sig ut, otäcka stora maskiner och strunt överallt. men motion fick vi och snackade om livet o. så vidare! Vi var på stan innan det o. hämtade kläder hos mig så jag har lite olika saker att ha på mig, fick till o med lite plats i garderoben av T, tack baby, hihi.

Jag sitter och tittar på Top model, men det är inte så roligt idag, massa tillbakablickar bara, men snart är det "fråga olle", får väl se om man lär sig någonting nytt idag kanske =P
Är hur seg som helst, tompa gick iväg till lite folk, men jag ska krypa ner under filten istället!

Idag är det fest, men jag orkar inte, tar det på lördag istället när Alis har födelsedagsfest!

imorgon ska vi vara hurtiga och plugga hela dagen gruppen på Sabinas jobb. Jag står för att dator och vår uppsats finns tillgänglig, hur sjutton ska jag komma ihåg det. hmm


bäst jag intar ställningen nu.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: