first day of my life

you and me

Kategori: livet

det var ju så bra, och jag skrattade hela tiden när jag var med dig nästan ju. Så glad som jag varit den här sommaren har jag aldrig varit, ni är mina bästa vänner för ni vet vad som gör mig glad :). jag saknar DIG och jag saknar ER, massor. kanske är det bara för jag känner mig ensam, eller så är det för jag tycker om på riktigt, tror nog mer på påstående nr 2, för så ensam känner jag mig inte.

Vaknat nu, sovit nästan 12 timmar, kanske det behövdes efter helgens alla bravader, usch o fy... Men som adam brukar säga så klokt, man ska inte ångra saker man gör utan ångra heller saker du inte gör. nu blir det att läsa ut sista i boken och sen ha geografilektion kl 13 och svenska kl 16.

Lii jag vet hur den där klumpen känns, jag har den också, och den försvann inte under natten, kanske blev den nästan värre, aj.
martina har laddat hem massa låtar av bo kaspers orkester, kan inte bestämma om jag tycker dom är bra..

"I'm tripping on words, you got my head spinning, I dont know where to go from here"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: