first day of my life

yeahyeah

Kategori: livet

nu har den nya dagen grytt... Sovit sådär inatt, drömde inte som jag ville :D. men man ska inte klaga, det finns dom som har det värre minsann. Orkade inte gå upp imorse, för tusan, somnade ju inte förren 4 så jag var trötttrött.

Ska åka till stallet och mocka alldeles strax, ska äta min portion gröt först bara. sen ska jag och mamma och martina o lii ner till stan och titta på draget.. motalatradition, såklart! annars ska jag bara mysa i stallet idag och installera en webkamera om jag hittar någon bra.

förbannad och I don't give afuck anymore.. stalker?... det får man för man hör av dig... märkligt.
men det är väl antagligen sant det med. vad hände med dig? du säger att jag är annorlunda, titta på dig själv.. bara för att jag är kvar här behöver man inte trycka ner och säga dumma saker.

nu ska jag ta vara på dagen, mysa m sotan först,han står här jämte och jamar en massa.. bara 5st ju som man ska hinna med att pussa på.. fast i sängen på natten ska det vara tomt så jag kan fara utan att vara rädd för att lägga mig på någon av dom. så det så.

hihi, man har det rätt bra :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: