first day of my life

what the fuck happened ?

Kategori: livet

Ja ni kära bloggvänner, så full som jag var igår har jag ALDRIG varit. det började alldeles utmärkt hemma hos anna frisk med 7 trevliga flickor. Började med min vinflaska vid 18 och den var nog slut vid 20 tror jag, sedan drack vi äpplelikörshots och skrattade åt livet, snackade skit och hade skoj.
Lii och jag sjöng grym kareoke, sittandes på golvet, videoklipp kommer inom snar framtid, haha. Tur jag aldrig påstått att jag är en grym sångerska, faaaan vad det lät ;).
Började snurraa sjukt, jag tänkte att jag tar till min väl beprövade " jag spyr nu så försvinner nog alkoholen o jag mår bra". Så var INTE fallet igår kan jag säga, lii o flickorna fick åka till stan själva medan jag gick o. gömde mig i en buske och fortsatte mina uppkastningar till kl 00:30 då jag vaknade i gräset och beslöt mig för att ta taxi hem. Somnade och resten är som man brukar säga, historia, haha... Aldrig varit så bakis, kan inte ens tänka klart.. usch o fy, och jag måste läsa bok nu oxå, gäsp, vem orkar.

Ja ni det var skoj, kom inte ens till stan, det har aldrig hänt mig innan, jag är ju en fin flicka, vet inte vad som hände, söp väl bort mina sorger antar jag.. Men han ringde ju iallafall igår =) ohh miss u.

thaimat, film, bok, sova, dricka och hoppas på bättre fylla nästa gång, jag som var så sugen på att dansa, det är kasst, jag var ju så laddad, suck.

haha blondinen var igång igen igår, joanna efter att ha druckit fösta äpplelikörshoten, tar sig på bröstet och säger "ajjjj, vad ont det gör i hjärnan". Ja ni, ibland är man ju inte smartast i stan,
Hörs sen, kanske jag måste spy nu, känns inte bra..
tur mamma tycker synd om mig iallafall!

Lii, din skitunge, att du inte ens märkte att jag följde med till stan, du är så rolig, var nog fler än jag som var fyllekajor igår. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: