first day of my life

wha' ?

Kategori: livet


nu har jag varit och ätit god lunch med lii, och sen varit på historialektion och så hunnit med shopping på maxi, hihi, vilken underbar dag :D. Min lärare förklarade israel-palestinaskiten och nu förstår jag lite bättre, så imorgon ska jag ägna dagen åt att skriva ner mina tankar och synpunker på det! Jippie.

slappa ett tag nu, jag är lite pömsig minsann,-gäsp-.

kl 18 utanför bion.mysmys.

kan inte sluta tänka på det, kan inte, hur mycket jag än försöker, jag måste vara dum i huvudet, jag blir galen,vill bara stänga av huvudet och bara gå runt som en zombie och le, fan vad bra det vore.. orkar liksom inte med att undra och vara ledsen över vad som sker som jag inte har en aning om, och dessutom inte ett skit med att göra... tyvärr, jag vill kunna bry mig utan att känna mig jobbig... ni förstår inte... det är sååå jobbigt, just wanna cry it all away..
Just keep moving on I guess...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: