first day of my life

vilka kommer inte in på systembolaget?

Kategori: livet

hunden, katten, glassen =) japp, så är det.

Nu mår jag ganska bra igen, hihi, han är så himla rolig :)
sitter här och käkar laxpytt samtlidigt som jag skriver, man måste vara effektiv.
Ska dra till adam och glo på Ice age o. äta godis nu, gött, tänka på något annat en stund.
usch jag tänker på dig stumpan, vet hur det känns när dom slutar vara kära, idioter är vad dom är!!
imorgon tisdag, lunch m lii!!

jag tror att du kommer pasas ypperligt som backpacker liiban, så det så!


Kommentarer

  • Lii säger:

    Tack kära vän, skönt att du tror på mig. :)
    Det här kommer nog gå bra, o som sagt gör det inte det så är det ju bara o åka hem!

    Puss, ha en trevlig kväll :)

    2006-09-11 | 21:19:30
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: