first day of my life

vänskap

Kategori: livet

kl är 00.07, jag sitter här vid datorn, lyssnar på deppmusik och funderar på livet. empan var arg idag och jag förstod inte riktigt varför, men nu har vi pratat och jag förstår vad problemet var iallafall, honey, du måste prata med mig vet du, annars är det ingen riktig vänskap, och vi har ju den bästa av vänskaper! det kommer att ordna sig, jag fick ALLTID vid din sida, i vått och torrt vet du, tills döden skiljer oss åt :).

Kvällen har spenderats hos underbara lii, vilken tur det är att jag har dig, vi är ganska lika du och jag, hihi, och samma humor har vi ju iallafall =), slalom baby, haha... man är lyckligt lottad med de vänner jag har, dom ger mig den kraft som jag behöver för att klara av att bo här och allt med mitt onda hjärta... Ni vet ju hur det känns ni med, man hjälper varandra, det är ju därför man finns till. alla har vi problem, men tillsammans känns som inte lika stora...

jag tror min mage har sagt ifrån godis och chips för ett tag nu, har så ont så jag nästan kräks nu, ajaj, det är något som inte står rätt till..=( tusan...
blir nog en myskväll imorgon oxå tror jag, och sen på lördag ska jag försöka ta mig hela vägen till harrys, vilket mål :) blir lagom med vin och definitivt INGA äpplelikörshots, HELL NO!
stefan skickade halmstadfilmer idag, haha, den är så roligt när david snarkar, TYST SA JA :) martina höll på att skratta ihjäl sig, måste se den nu igen bara för det, så somnar jag med en bra känsla sen!
nu är det slutskrivet för idag, tusen tankar i huvudet!
det är GLASSIGT,
natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: