first day of my life

vänner

Kategori: livet

dom här sista två dagarna har jag insett hur mycket mina vänner ger... Inte för att jag inte vetat det innan, men nu har jag haft så himla kul och mysigt m lii emmy och martina. dom gör allt så mycket lättare, dom lyssnar och förstår, skrattar och snackar skit :). allt blir så enkelt och man tänker inte på sina problem, det gör livet så simpelt. Man bara umgås, skrattar och skiter i problemen. ja ni, jag är lycklig just nu, trodde inte jag kunde säga det när jag har en kille som betyder mycket 30 mil från mig som jag inte får träffa... Men det är ju faktiskt så att det blir vad man gör det till, right ??. man får sakna och hoppas, mer kan jag ju inte göra, det ska ju gå both ways såklart, man kan ju inte tvinga någon till känslor.

Nu ska jag åka och knoppa min prinsessa och borsta henne fin så hon är vacker till imorgon. upp kl 5 imorgon bitti, åka från stallet kl6 -gäsp-. Dessutom ska jag köra själv så jag måste ju vara pigg. Ikväll blir det hugo m. flickorna och imorgon blir det harrys m lii och mickis o några till hoppas jag :) vad vi gör innan är ju inte riktigt bestämt än =) haha, vilka problem, barnsligast i världen, fy.

107588-2 vackrast :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: