first day of my life

vad hände ?

Kategori: livet

såhär tidigt har jag inte varit uppe på väldigt länge, inte frivilligt iallafall. Det började med att martina och mamma förde ett jävla liv utanför dörren. Kattjäveln jamade som faaaan, och såklart var jag ju jättekissnödig.. så det var bara att ta t-shirt på, på mot toaletten, försöka hitta med ögonen igengrodda eftersom jag är förskyld...martina var utkläd till pensionär idag, dragetveckan, imorgon ska hon vara med och dra.. stor och stark som hon är ;) haha. kl 15 för er som är intresserade..
lade mig och tittade på nyhetsmorgon, trista ämnen så jag satte mig här, men jag ska fasen gå och lägga mig igen nu tills klockan ringer 10.30! eller till 10 iallafall...

även fast man vet att det inte komma ett sms eller telefonsamtal mellan kl 00-07,det är sovtimmar, så ligger jag likt fan och tittar på mobilen och kan liksom inte slappna av, så jag har nog sovit ganska kasst inatt.. det är förjävligt, skärp dig NU joanna.
jag är lite hungrig, men det får vänta, för idag ska jag njuta av mat på hugo.
sen skola och sen storhandla på maxi, idag hade mamma mamma krångligt på listan, hmm, hur ska detta gå.
bio ikväll, "på andra sidan häcken" :D
fan vad näsan kliar... -skratch,skratch-

fått något slags bett på foten , som kliiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaar. grrrr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: