first day of my life

universitet...

Kategori: livet


nu har jag sökt till utbildningar i vår... och genast blev jag på brabra humör, kanske för jag har hopp om att komma in nu, det här gången.. ohh vad jag hoppas. Blev en salig blandning av olika utbildningar, lärarprogram, pedagogikkurs, sociologikurs, psykologikurs, etnicitet... och i massa olika städer, göteborg, kalmar, halmstad, haha, såklart, man måste ju hjälpa ödet på vägen :D.. umeå o linköping, och hmm, ja det var väl det.. Men 12 olika kurser eller program fick jag ihop iallafall, någonstans måste jag väl komma in... på en 20p kurs iallafall, oj vad skönt det vore, yup...

Nu är jag jätteladdad och ska plugga och göra jättebra ifrån mig så jag får mvg i alla ämnen nu =) hihi, good luck. Första steg blir att åka till skolan och låna historiaböcker av lennart så jag kan göra de första uppgifterna...

fasen, stockholm blev inget av, martina sa nej.. =/ fast förstår henne, hemma här hela helgen ensam, går ju inte att ta sig någonstans... får ta det en annan gång innan 30e oktober :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: