first day of my life

trallalala

Kategori: livet


varit och ridit, oj vad mysigt det är att rida barbacka när solen håller på att gå ner på en grusväg så man hör varje steg hon tar. Brukar sjunga barnlåtar till takten, tror att hon tycker om mig när jag sjunger, haha. malin var jättesnäll och mockade åt mig, tacktack. Någon kväll i veckan ska jag ta en senkväll och rida och smörja och bara mysa i ensamheten, det är så tyst och skönt när ingen är där, bara hästarnas frustande och tuggande på hö't. Det är en harmonisk miljö som alltid gör mig lika lycklig och lugn.

lii, du har rätt, jag skulle vilja att han ville säga vad han tänker om det, då skulle allt kännas väldigt mycket bättre. Men det var skönt att få ut sig allt, det var det faktiskt.

håller jag på att bli allergisk mot hästar eller något, kliar som tusan i näsan, nyser och nyser -atshoo-
jag är partyfixare till nästa lördag, så har ni någon kul fest pågång, hör av er, vi är 4 snygga, jävligt roliga töser som ska ha en heeeelgalen kväll på harrys dansgolv :D. "rock this party", du vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: