first day of my life

tonight and the rest of my life

Kategori: livet

det är på kvällarna , som idag, när man är ensam, man funderar, och filosoferar, och gråter och blir arg, skrattar och humörsvängningarna är heltokiga... Men det är ju bra med såna här dagar också, för det får en att uppskatta dom bra dagarna. Dom dagarna som jag haft massor av hela sommaren när jag fått umgås med dom underbaraste vännerna och pojkarna i världen. Det är p.g.a. dåliga dagar jag uppskattat dom 3 halmstadresorna så mycket, att jag får vara en del av några, och känna mig värdefull.. Det är svårt att vara så liten och svag som jag är...
Att få hjärtat krossat som jag fick i början av året gör en svag, iallafall mig.. ibland undrar jag om jag kommit över förlusten än, jag har gått vidare, men har jag kommit över det?... jag hoppas det, men ibland stannar jag upp och undrar, det är väl så med äkta kärlek kanske, det är väl inte meningen att man ska glömma, man ska bara kunna gå vidare och le åt det tillslut...

Det är p.g.a. dom dåliga dagarna jag uppskattar varamondagarna med sol och skratt och musik.
Minns när vi var i varamon på kvällen, grillade på strandpromenaden, spelade boll i solnedgången, pratade och skrattade.. robert som sprang fram och tillbaka med en plastkasse för soptunnan började brinna. Vi åt glass från sjövik vid bänkarna med miljoner myror och tittade på film hemma hos brage.. Det var en bra dag, oj...
Dagen när vi gick på liseberg, alla var bakis men ändå hade vi så himla kul och tommie o. jag pussades och kramades massa, det var så mysigt, stefan och kim var tokiga och alla blev jätteblöta. Våra roadtrips har satt minnen för livet i hjärnan på mig.
Måndagsklubben när vi satt på en filt i hamnparken och myste...
tonfiskpastasallad och filt m. ljus runt i trädgården. promenader och gapskratt.
finns miljoner saker jag kan skriva, men jag tror ni förstår..
sommaren, kom tillbaka.. gemenskapen, kom tillbaka, kärleken, kom tillbaka... TACK.
 
tårarna rinner idag, men det är bra, imorgon är dom nog slut då.
nu ska jag ångduscha, och sen smörja in hela mig och krypa ner i en nytvättat pyjamas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: