first day of my life

this is all I want to feel tonight..

Kategori: livet

soundtracket från "dagboken-jag sökte dig och fann mig hjärta". Vilken vacker film, jag har nog sett den kanske 20 gånger nu, och tröttnar inte, så vacker och dom är så söta så man dör. Tydligen är dom tillsammans i verkligheten oxå, det är ju inte dumt, men det kemin dom har. Det är jag vill ha det, en sån exploativ kärlek som bara smittar av sig på hela världen...

Legat och tittat på the terminal idag på morgonen, haha den är så rolig
- he shit?
- what? did he shit?
- She walked in on him when he shit!.
- Ohh, you mean he cheated?
- Yeah, that's what I said, he shit. You know, 1 man, 2 womanens, CROWDED.

haha, så jävla klockrent, skrattade där i min ensamhet så tårarna rann till óch med.

fan faxen håller på att skicka brev nu fast jag baraa skulle kopiera, märkligt, irriterande ljud iallafall, men inte vet jag hur ska få det att sluta...
Våra grannar håller på att elda och det luktar HÖST och bränt, bästa lukten som finns. Solen skiner och jag sitter här i bh o trosor, matchande ska tilläggas, jag har blivit så seriös sådär på sistone, men man ser ju faktiskt finare ut om man har det, right ?! jaja, bara en parantes

Dave matthews band med walking in memphis, bra version.
Halmstad på söndag? tror det, hoppas det!! :) jag måste köpa present, men det hinns, no hurry.

Tänkte att jag skulle gå och rösta idag oxå, så har jag det avklarat. Men det är hemligt :)
mackaroner till frukost får det bli, åt ju mackor till kvällsmat så det jämnar ju ut sig då borde man tycka.
over and out,
J

Kommentarer

  • LB säger:

    Jaa vi må träffas! Imorgon kväll, vad sägs om en film och massa struntprat? Ses på msn sen. Puss pärlan

    2006-09-13 | 13:06:38
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: