first day of my life

tackar gud

Kategori: livet


jag tackar gud för landola.. vet inte vad jag skulle göra utan henne, min fina ängel. Varit ute i skogen nu och galopperat, så himla skönt, enda gången jag kopplar bort allting och bara är... Det är skönt.. Det är bra!!
Var och hämtade historiaböcker på skolan förrut, så nu ska jag plugga och vara duktig, måste ha dom där betygen nu, känner mig positiv, klart jag klarar det här, det är ju bara att läsa,och läsa, och läsa.. hur svårt kan det vara?!!... så kommer jag snart härifrån dit jag vill!

skickat iväg det nu, hmm, nu har jag en liten klump i magen som säger att det kanske inte var så smart... men det lär jag ju märka, bättre att ha skickat det, än att inte ha gjort det..

hittade en t-shirt som tillhör jimmy idag, haha, han hade letat efter den :D rätt åt honom. får åka o lämna den och hans filmer någon dag.. fast 8 mile vet jag inte om jag vill lämna ifrån mig, hmm, ska tänka på saken, kanske tar den som pank, för sveda och värk, hihi.

idol med emmy idag, kanske adam, kanske martina ? vem vet...
blir en ensam helg, mamma o pappa är borta, emmy jobbar, martina och lii är i stockholm... ska passa på att läsa historia och skriva mina svenskagrejor.. jup, vara duktig minsann.
nästa hållplats, MAT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: