first day of my life

sommarvärme

Kategori: livet

flipflops och linne, så har jag gått klädd idag :), det är ju verkligen sommar, gode tid vad jag längtar och tänker tillbaka på sommaren, det går nog inte en dag utan att jag tänker på allt konstigt och roligt vi gjort, vad kul vi haft det.

Vaarit på staden hela dagen, hämtade upp bjelling och sen gick vi som duktiga medborgare och röstade på biblioteket, och efter viss förvirring så gick det ju alldeles utmärkt, fast vi tog tydligen fel blanketter, men rätt parti var det ju iallafall, haha.. high five på den! Tog en räksallad på hugo, räkorna var alldeles för salta och så hade dom himla mycket olja i, så det var halvgott... tänkte på det, det är konstigt att man ALLTID blir jättesugen på någon sött efter att man ätit mat, det är som ett begär, men jag lyckades hålla mig ifårn både morotskaka och negerboll, duktig, hihi.. måste spara mina små korvören, bättre saker finns ju att göra för dom.
LÖRDAG, fest, lii, och emmy, nu får ni inte banga, jag måste ju få min festkväll PÅ harrys, hihi, ska ta det lagom, och vara prinsessa på dansgolvet istället för spyprinsessa!
För övrigt, vet ni att ordet lagom bara finns i svenska, det finns inget annat språk som använder sig av det.
märkligt, eller hur ?!
filmkväll m lii imorgon, adam fixar ice age åt oss, göött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: