first day of my life

sluta talla fucker

Kategori: livet

Det är ju helt underbart, vädret är ju helt underbart.. hur kan man inte älska livet ? Jo såklart för jag sen jag somnat drömt om honom hela natten, och det var INGEN rolig dröm, Ohh för fuck sake, jag måste bara släppa det nu, så enkelt är det. Jag vill också åka bort i ett halvår och när jag kommer hem finns inga känslor kvar, bara vara vänner och allt är topp... men det ordnar sig, jamenvisst..

för övrigt är jag 100%säker på att jag somnade med t-shirt igår natt, men idag vaknade jag mer naken om man säger så, någon har varit o. tallat utan lov under natten alltså, -morr-. hihi eller så har jag väl blivit för varm och slitit av mig den i sömnen, vad vet jag, jag hoppas nästan mer på första förslaget, låter mer inbjudande :D bara lite läskigt, hihi.
2 hästar idag, det ska bli myyys, lång stalldag minsann.
min mobil är idiot, trist,trist... det örnar sig det med.
Mr.T, saknar dig, kan inte hjälpa det. Och förlåt, du vet.
äggkokartime

Kommentarer


Kommentera inlägget här: