first day of my life

skratt

Kategori: livet

idag har jag skrattat en massa, lii, du är världens bästa, tur vi har varandra. TACK för att du genomled 2 timmar med idol med mig, I owe you =) hihi.
Ätit en tallrik fil nu, och det var ju inte mycket att hänga i granen, men magen verkar må lite bättre nu, men man ska inte ropa hej innan man är över ån, eller hur man nu säger.
idag har varit en brabra dag, det är många dagar som har varit det nu, det är så himla skönt, jag känner mig glad och lycklig fast det är jobbigt på samma gång liksom, men med rätt sällskap så glöms problemen bort.
man måste sluta klaga och bara göra det bästa av situationen man lever i.
Imorgon ska jag rida i skogen, träna och bara mysa. Sen ska vi festa på kvällen, skoooooj, jag är taggad, ja det är jag, hoppas dom andra känner the same.

"petri, det är många saker som inte kan flyga, stenar, träd, tagg" haha adam, you remember :)
kanske jag skulle titta på landet för länge sen, undrar vart den tagit vägen, hmms..

 Ska åka till Halmstad på måndag när jag vaknat, det är bra för då hinner vi fira Martina på söndag med restaurang och bio, och så kan jag sjunga för henne på måndagmorgonen, viktigt!!! 18 år, hur gick det till? gode tid, när jag var 18 tyckte jag att jag var jättegammal och vis, men när jag tittar på henne nu så ser jag fortfarande min oskuldsfulla lillasyster -snörvel-... liten blir stor.

godnatt gott folk,
sova gott ska jag göra i min nybäddade säng, Mmmmm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: