first day of my life

sail away with me honey :)

Kategori: livet


nu ska jag segla iväg i mina drömmar och mysa i min säng, alldeles ensam, oj vad mysigt det ska bli, haha.


jag är jätteglad, haha, övertrött kanske, sitter och sjunger för mig själv.
Imorgon blir det inköp av webkamera och mick, sen kan jag och lii sitter här hela nätterna och mysa på vårt älskade msn :D hihi. kanske ni andra får er en titt ni med!

godnatt gott folk, sov gott.

hmm, tror inte det där med den KANSKE halmstadflytten roade så mycket? haha, va fan, du behöver väl inte vara med mig då, jag klarar mig själv. tycker om staden och folket, varför inte satsa på ett säkert bra kort där jag vet att jag skulle trivas, har ju redan testat!? bättre än umeå iallafall. jaja, du får väl tycka vad du vill, det är ett fritt land :D

sova,
upp tidigt , kl 7 och säga godmorgon till landola och sätta på ett varmt täcke på ryggen. titta på martina o andrea när dom klär ut sig och skjutsa dom till skolan. Sen skriva historia, sola, stan, draget, rida.. titta ridlektionerna.. sen är det natt igen.

hångel och kel,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: