first day of my life

pust

Kategori: livet

hemma igen efter ett besök på det älskade? gymmet. tror jag börjar få benhinneinflammation eller något igen för aj vad ont det gjorde efter ett tag när jag sprungit. Det var bara o. bita ihop och låtsas som det inte gjorde ont alls det, hihi, man får inte vara en gnällspik.

vad trött jag är på alla dessa lyckochansen, o. spelprogram som lurar av mig en massa pengar (hmm, mamma o. pappas mest kanske eftersom jag ringer hemifrån). Det känns som man måste ringa, för en vacker dag kan man ju faktiskt komma fram, men varje gång är det samma sak, inte en jävel ringer.. jag som verkligen ville vinna dom är 14.000:-... det är taskigt, vem är dom att bestämma vet som förtjänar dom mest, jag som är totalpank jämt, jag skulle uppskatta dom till tusen, tänk på det till näata gång jag är dum nog och ringa, tack.
borsta tänderna efter maten nu, sen filt på och se slutet på the terminal, måste ju ta mig igenom den.

vill att tiden ska gå fortare så jag kan få börja dricka vin snart,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: