first day of my life

nydsuchad

Kategori: livet

turban på huvudet och handuk runt kroppen, oj vad ren jag är nu.för mycket vatten i öronen så nu måste jag ha tops... fruktansvärt obekvämt..
   snart är det helg och emmy kommer hem, vi ska bli knaon på lördag, harrys, bered er =)!
jag tycker om helger av någon konstig anledning. Då är alltid hela familjen hemma, och så ibland åker vi på hästtävlingar, eller så är det mys i stallet och fest m. vännerna. alltid är det något som händer som känns mycket roligare än vad vardagarna gör... hmm, det är ett märkligt fenomen, definitivt eftersom jag pluggar lika mkt, eller lite beroende på hur man ser det vilken veckodag den än är..
Tränat och ridit idag, en hurtig dag, då känner man sig duktig.

nu ska jag borsta igenom håret och smörja in mig med naomicampbell-bodylotion så jag luktar gott inför min dejt m. lii ikväll =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: