first day of my life

no nattinatt

Kategori: livet

ligger bara och glor i taket, kan inte sova, min mage gör jätteont och jag är rastlös i själen. Tankar far och flyger och jag vet inte alls vad jag tänker, en jävla massa strunt kl. 01.21 iallafall på natten. Antar att jag börjar vända på dygnet nu, inte alls bra, bättre att jag somnar och går upp skapligt så jag hinner ta vara på dagarna istället.
imorgon ska jag ta tjuren vid hornen, sen får han säga vad han vill, jag behöver svar , kan inte gå såhär längre, usch, även om det är förbi är jag förvirrad, jag behöver veta.
när vi tittade på ice age förrut kom jag på att jag INTE vill ha vinter. lyckost lii som är utomlands i thailand o austrailen hela vintern, slipper alla varma kläder och jackor och skor, -pust-. Jag vill ha sommar igen, linnen o bikini, det är min grej det, inte tjocka kläder, det är trist och varmt.
fast när man ligger framför brasan o. pappa har tänt en brasa så det sprakar sådär härligt, då kan man inte klaga, nop. Och att galoppera över vita fält i en oändlighet är inte tråkigt det heller. Så visst finns det ljusglimtar. Man slipper ju getingar och fästingar och flugor. Men man får istället frusna fötter och broddning , det är inte kul det... men hästar är livet, och landola är min finaste prinsessa , älskar henne..

måste nog ta en tallrik fil, med den där äckliga muslin jag köpte, blää, men det ska ju vara nyttigt som tusan står det iallafall, haha nyckelhålsmärkt och allt, jag är inte dum jag inte.
då gör vi ett nytt försök då, godnatt gott folk,
imorgon ska jag köpa födelsedagspresent på martina o inflyttingspresent åt tommie, gå på stan m. mamma, det är roligt :)
peace out,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: