first day of my life

myyyyyys

Kategori: livet

gud vad skönt. Hoppade precis ur ett perfekt varmt bad och luktar gott av dove badskum och fruktis schampoo o balsam. Satt på mig mina fina blåa pyjamasbyxor,en stor fruit of the loom t-shirt som säkert tillhört min bror en gång i tiden. Tofflorna som föreställer vargar fick oxå åka på :) det enda som fattas nu är en varm filt, och mina historiaböcker, sen är kvällen räddad.. hihi... Ska bli skönt med myskväll hemma, titta på idol o desperate housewifes och njuta av att det är såååå himla fint väder ute. Gick på stan med linne idag, gjorde mig helt jätteglad =).

sotan är borta, det är inte alls bra, varit runt och letar efter honom runt hela området men han finns ingenstans -orolig-. fast han är en tuffing, hoppas han kommer hem innan det blir natt.
Feels like home- Chantal Kreviazuk, vackraste låt jag hört, får gåshud av att lyssna på den.
köpt en ny almenacka idag igen, den andra var för liten för mitt liv, så nu har jag skrivit i den, blir som en liten dagbok, kul att kunna komma ihåg vad man gjort i livet...
over and out for now,




Kommentarer

  • Lii säger:

    Varför har du övergivit mig en kväll som denna? Historieböcker framför mitt sällskap på MSN, fy pyttsan på dig. ;) Puss

    2006-09-12 | 23:37:07
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: