first day of my life

morgonstund..

Kategori: livet

fick ett litet bakslag igår... men efter jag pratat med lii så kändes det genast mycket bättre, som alltid, hihi :D.
Har precis vaknat -skäms-. Men ojj vad skönt jag sovit inatt, inte vaknat en endaste gång, det var lääänge sen det hände. Nu ska jag koka lite gröt och sen ska jag bege mig till stan för att kolla skor, hämta locktången och sola. sen ska jag hem och titta på när martina hoppar , tror vi ska mocka ur bädden i hennes box oxå, det var ett tag sen. luktar man godis sen, hihi, tur det finns dusch :)

vänner, dom är VIKTIGA. det är dom som alltid finns kvar där, i vått och i torrt. att flytta och bo någonstans innebär inte att vänskapen försvinner och glöms bort.. nästan tvärt om kanske, då hinner man sakna sina vänner och tänka på vad de tillför en =) du sa till mig att jag åkte ner bara för din skull, och att jag borde ta vara på de FÅ vänner som jag har, men hey, vad gör du själv? vänd på det och titta hur mycket du tillför..
En sak om du inte vill ha mig som vän, då ska vi ju inte höras alls... men om du nu säger att du vill det? varför försöker du inte då. Bara för man flyttar och får nya vänner och nya saker att göra innebär inte att man får rätt till att strunta i det, om det nu inte är så att man vill det.

Ja ni vet, vännerna är det viktigaste jag har i livet. det är dom som ens gör att jag inte lagt min framför tåget vid det här laget. tacka gode gud för er :D NI vet vilka. separationsångesten är total, hur ska jag klara mig lii ? usch o fy.

men nu är det partydag och inga fler funderingar.. brabra dag tror jag :) tror ni ?

dags att kissa,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: