first day of my life

måste man vara som alla andra jämt ?

Kategori: livet

Vad tusan, det är ju tråkigt att vara som alla andra ? tycker ni inte det?
Denna blogg är ny, och det ska bli skönt att skriva av sig lite på dagarna när tiden går segt.

Man måste ju inte alltid tänka på om man är bra, om man passar in.. jag tycker inte jag är som alla andra, men det verkar alla andra tycka. Men det är ju när man tittar innanför skalen man förstår, att allt står inte riktigt rätt till, och allt är inte alltid guld o gröna skogar. Men det vet ni inte, för jag visar det inte. Jag är joanna, hon som alltid ler och som alltid är så söt. vem vill vara det ? det är inget kul... jag vill komma bort från folks sätt att se mig, jag vill bli nollställd och få folk att se mig på ett annat sätt, det är det jag vill.

Havregrynsgröt är mitt nya godis, för att komma i form och orka med skolan o livet. feelgood är min nya soffa när jag är seg, då springer jag eller kör yoga

Idol är ikväll och adam är min idolkompis, det är tur det.

Man saknar inte hästarna förren dom lämnat stallet, eller hur ? det är nu man inser hur mycket saker och ting betyder, mer och mer för varje dag som går. Jag saknar ER, jag saknar DIG, jag saknar min bästa kompis, men det är ingen som vet vem!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: