first day of my life

måste jag vara så snäll ?

Kategori: funderingar


Varför ska jag jämt vara så snäll och säga ja jämt och nicka medstämmande.. jag vill med kunna säga nej, jag vill inte... ibland blir jag trött på folks synsätt på mig, men det är ingenting vi pratar om inte..  

har så mycket kläder som jag vill köpa, nya levis engeenered , mörka helst.
fick min jacka från zoovillage idag, elvine, den var faktiskt riktigt snygg, plus

skjutsa mamma till tåget i mjölby nu, sen titta på hopplektion, o så idol såklart. snart börjar nog O.C oxå, längtar!

hörs sen.

tillbaka, idolreklam.
syskonen var ju coola, så där vill jag oxå vara, en vacker dag kanske,

Kossan Lina blev helt återställd efter förlossningsförlamningen, och tur var väl det , hur hade hennes bäbisar annars klarat sig. Jag är en sucker för djurprogram, det går inte att sticka under stol med.
 Nu kom Lii  in på msn, henne får jag prata med efter idol, hihi. ingen rast och ingen ro.

Jag har tänkt på dig exakt kanske 2000ggr idag, men vad gör det, det gör mig ju glad :)
lifehouse är bra som  tusan, lyssnar på you and me på repeat, fin som tusan.
så mycket tankar far runt i huvudet idag, vill bara skriva ner allt och låta er läsa, men det går ju inte, det skulle ta flera år säkert.
Behöver mina alfakassa-pengar nu så jag kan köpa upp mig på nya snygga kläder.. och en halsduk som matchar min frächa mössa jag köpt :)

Maxi är rogivande, det är min grej en gång i veckan, storhandla så mamma och pappa slipper. Jag tycker om det, det gör att jag känner mig  lite duktig.

Hoppas ni har roligt på kårkvällen, skulle vilja vara där jag med, Mm minsann.
Nu ska jag äta lightglass o. digestive och njuta av onsdagkvällen med min syster.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: