first day of my life

måndag morgon

Kategori: livet

vaknar med näsa full av snor och ont i halsen.. i mild form dock än så länge.. ska detta leda till en förkylning ? fuck no, ingen jävla förkylning till helgen iallafall, så det så! och är jag sjuk festar jag iallafalL! man ska inte vara pipplig,det har jag varit alldeles för mycket i livet "pippellisa". Titta, nu sitter jag och drömmer mig tillbaka igen, jag är helt otrolig, ohhhhhhh.

standejt med martina halv3, innan det är det skola och efter det är det skola igen :D.
trodde lii skulle vara vaken nu så vi kunde äta lunch, men hon sover nog som en stock efter en intensiv stockholshelg.

varför svarar du inte ?... bullshit att det där med vänner är viktigt, you don't give a fuck.
koka havregrynsgröt och titta på tv en stund, sen läsa lite geografi innan lektionen.

kisskiss, BANGBANG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: