first day of my life

listan

Kategori: livet

Hittade denna lista hos en bloggare, och snodde den helt enkelt :)

Sommarens positiva överraskning:
hur mycket nya vänner jag fått och hur glad jag varit.
Bakslag : allas flytt, medan jag fick stanna kvar här.
Plats: varamon och Halmstad
Uteservering: Cafeet utan tvekan, vad har jag annars att välja på ;) harrys, haha
Cafe: får väl bli gamla trogna hugo's
Barhäng: Cafeet, och mårtenssons, där hade vi skoj minsann.
Uteställe: de skriva här över, och så får vi väl inte glömma harrys då.
Plagg: Baggyjeans, sköna linnen och bikini.
Skor:
Flipflops och ballerinaskor, pumpsen har fått legat på hyllan.
Glass: glass-stället nere i hamnen, som nu brunnit ner, och smultronstället i söderköping.
Shopping: nya linnen och några klänningar, annars har det varit tomt på den fronten.
Snackis: fotbolls-Vm och vanligt sommarsnack :)
(för)sommarens snackis 2: en jävla massa har det pratats om,hur ska jag minnas ?!..
Sommarens fest: Sista helgen i Halmstad, fredagen när vi var på cafeet o. mårtenssons, och alla var med. det var skoj det, hihi. första kvällen första helgen där nere när jag o tommie pussades en massa var oxå en av de bästa :)
Sommarens bästa: tommie och jag,roadtrips x 3 till halmstad, härliga stranddagar i varamon m gänget, kvällsdopp, filmkvällarna, utekvällarna med alla, alla nya vänner!!
Sommarens uppbrott: Ja det får väl bli när alla flyttade och sommaren på riktigt var slut... sorgligt men sant. Men till nästa sommar är nog alla samlade igen och så är det fest på nytt =)
Sommarens avhopp: empan, vart var hon hela sommaren :(.
Mat: grillat, godis, pastasallad, gurka ;) haha

GODMORGON, nu ska jag åka och träna och sola, sen till stallet och mysa och rida ut en långsväng i skogen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: