first day of my life

kuddar, mumma

Kategori: livet


kuddar är bra, dom är sköna och mjuka och fyller en viktig del i sängen, om inte den viktigaste kanske..
täcke, det är bra det med, men bara man har pyjamas klarar mig sig ju utan.. kuddar är viktigast , så är det bara. Om man inte har en varm, mysigt härlig karl som ligger jämte en som man kan ligga på, då väljer jag honom i första hand.. Så nu får jag ju ända mig, det viktigaste tillbehöret i sängen är en hunk, sen kommer kuddarna, och sist täcket.. är ni med ? så om någon vill ställa upp som mänslig kudde och ligga jämte mig på nätterna så hojta till, just nu är det vääääldigt ensamt där.. :(

nu ska jag iallafall gå dit och sooova, jag är såååå trött.
imorgon är det måndag, ny vecka, nya äventyr.. geografi och svenska står på schemat, jihooo.

havregrynsgröt är GOTT, har nu ändrat mig och är min nya favoritkvällsmat. jup, så är det.
fick bilderna från jossan när vi hade myskvällen i varamon, ojjj vilka fina bilder, lägger upp dom här imorgon kanske, så ni får njuta med mig. Så vill jag ha det varjevarje dag.
godnatt gott folk,

gny :D miss it.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: