first day of my life

knöggel

Kategori: livet

herregud, sitter här och nästan sooooover, jag är trött. Men ska inte sova förren det är natt-tid ikväll. Lyssnar på bra musik och njuter av dagen helt enkelt. borde plugga, jajaja, men jag orkar inte, dessutom måste jag fixa tillbaka wordprogrammet på datorn innan jag kan skriva.. det får gå iallafall helt enkelt. yup.
coolt , det är nästan oktober och det är sommar ute, 22 grader eller nåt.. nästan så att man kan lägga sig nere i varamon :D fast nja, nu är det hösttider, men det är lite för varmt för jacka, mössa och tjockskor än, det är det faktiskt.

mätt, makaroner o. qournnuggets, gott,gott.
martina håller på med massa dragetgrejer, ohhh vad jag längtar tillbaka till den tiden, när skolan fanns som trygghet, o alla vänner fanns på säkert avstånd.. det var bra tider det!! haha, har kommit på att jag alltid längtar tillbaka, jag ser inte framåt och längtar till framtiden, fast det gör jag ju oxå, bara att den är så oviss, jag vet ju ingenting, men det är ju lite charmen med livet oxå, man vet inte vad som kan hända härnäst... så poetiskt det blev :D.
ska beställa tid för ansiktsbehandling i veckan, lyxa till det lite, det är jag värd. sen blir det norrköping och köpa kläder, ohh så kul.
och bio med lii på tisdag, på andra sidan häcken, ska tydligen vara skitrolig, en ny ice age kanske :)

saknar dig, o. tänker en massa.. hoppas och tror.
daooooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: