first day of my life

keep moving

Kategori: livet

oj vilken fin låt, savage garden- keep moving on.
sitter här och kommer mig på mig själv att gråta, igen o. igen..
just nu trivs jag så bra hemma, jag vet inte varför.
pluggar historia, så svårt att hitta fakta om den där sketna mellanöstern.. ger upp snart.
svenskan var rolig idag, vår lilla svenska-familj, eller hur robin :) hihi.
bio imorgon m. lii. lunch oxå, jag ska äta vegetarisk pasta. MYSDAG. BRA!!
ett råd, läs inte gamla dagböcker.. oj vad jag grät, vill bara tillbaka, till ett år sen, jag kan inte hjälpa det, och döm mig inte. det kommer i perioder.
försökte ringa, men inget svar, inte idag heller.. vad har jag gjort ?...
vill bara att det ska bli januari och jag ska få besked och ett tjockt brev från någon skola där det står att jag är välkommen till en kurs. gud vad jag längtar, det är det enda som gör att jag ens bryr mig om något just nu. tror på att jag ska klara det här nu och komma in någonstans. jag vill flytta.

Ni måste tro att jag är världens deppigaste o tråkigaste person, så är INTE fallet, promise.
jag är oftast jätteglad men kvällarna är jobbiga, det är dom, det vet ni alla som är ensamma... ensamheten kryper sig på. jag tänker bara på det ibland.
Men man härdar ju och försöker göra saker varje dag som håller humöret uppe :D.
den här veckan är det till exempel bio o. lunch imorgon, draget på onsdag, heja natur, min syster ska dra. Jag ska rida massa i fina vädret. stefan åker hem och kanske får jag se honom lite i helgen, lördag är det tjejfest som tusan.
sen är det iofs inte så mycket mer planerat, men det kommer nog.
hmm, rasten slut, tillbaka till israel.

 

Kommentarer

  • Lii säger:

    Äh, du är INTE världens tråkigaste o deppigaste person. Det är bara det som du säger att när man sitter ensam på kvällarna så kommer tankarna och ångesten krypande, så är det säkert för alla! Iaf för dig o mig. :)
    Och bloggen är till för att vi ska kunna skriva av oss allt! Vi känner ju varandra så väl att vi vet vilka personligheter vi är, och att läsa om hur du fungerar och hur du mår får mig att förstå dig bättre.

    Fortsätt skriva gumman, ofta lättar klumpen lite iaf!

    Puss puss

    2006-09-25 | 22:15:48
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: