first day of my life

kattjäkel

Kategori: livet


katten har varit borta i en vecka till nu, och så kom han och jamade utanför dörren idag, undrar vad han gör på sina äventyr, tok :D. skönt att ha honom hemma, nu ligger han i martinas knä och sover. fick åka och köpa sån där äcklig kattmat på burk som luktar skit, han var så smal och hungrig så tyckte han behöver det.

hunnit med israel-palestinaproblematiken idag, men nu har tydligen word försvunnit från vår dator så jag inte kan skriva, får installera om det imorgon, hinns inte idag.. har varit på en långpromenad, och varit i stallet och mockat. tvättat mina jeans och slängt dom i tumlaren, idag ska jag vara slapp, finast så tycker jag.

Fest ikväll, ja det klart, kunde ju inte tacka nej =). hoppas på att det är lite folk ute idag fast det är  helg innan löning, annars får vi ha kul iallafall, det ska väl inte vara så svårt :D.
äta lite fil nu.

Kommentarer

  • Lii säger:

    Du verkr haft en tokig helg av humörsväningar & ångest, stackars lilla gumman... :(

    O Mickis ringde o berättade om natten och gårdagen, herregud! Jag skrattade åt eländet, vilka stjärnor ni är alltså. ;)

    Jag är hemma från storstaden nu. Vi hör av oss sen! Puss

    2006-09-24 | 14:01:54
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: