first day of my life

if you only knew...

Kategori: livet

hemma från herr eldh, ikväll roade vi oss med godis o chips, "fun with dick and jane", jag läste slitz och han lekte m datorn, och sen stannade jag kvar och så lite på alfie medan han somnade gott... haha...
fick samtal med, dom blir jag glad av :)

ska tydligen ladda hem switchfoot nu har tommie sagt, bäst jag gör som jag blir tillsagt, han brukar ju ha rätt när det gäller musik! han brukar ha rätt när det gäller rätt många saker iofs , fast jag skulle ju aldrig få för mig att erkänna det såklart, jag är ju inte dum, hihi!
det finns så mycket musiktexter som passar in på mig just nu, skulle vilja citera alla, men det går ju inte, det skulle ju ta upp hur mycket plats som helst..

klumpen är borta i hjärtat, och idag har jag ätit laxpytt, det var faktiskt himla gott, tack mamma.
fylle-joanna ska nu sova, och drömma om massa roligt hoppas jag.!
får väl hålla tummarna att det blir mys i helgen :)
godnatt gott folk,




Kommentarer


Kommentera inlägget här: