first day of my life

hoy

Kategori: livet

hemma nu från en mysig kväll hemma hos fröken bjelling med emmy o martina. Tittat på idol och pratat strunt, ätit martina hemmabakade blåbärspaj och godis, så nu är magen i uppror, aj =/.. hoppas mamma har lagat någon mat, får smyga mig ut i kylskåpet strax, annars får det bli knäckemackor med kaviar, en ny favorit som jag hittade nere i halmstad, kaviar är fasen gott, har jag aldrig tänkt på förrut... så nu ska koka ägg imorgon bitti och äta kaviar till, mums, vilken bra plan :) tack emmy

imorgon blir det seriös ridning på plan, hårdarbete, måste få bort hennes tjockismage nu, hihi.. Sen vet jag inte alls vad jag ska göra, blir nog en lugn held med plugg och film, det behövs nog tror jag!
Får ladda till nästa helg, då ska alla töser gå ut och ha roligt :D. -längtar-

lifehouse, en drog, you and me..
GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: