first day of my life

hopp med liten landola

Kategori: livet

tittat på hoppträning nu hela kvällen, det är mysigt med onsdagar. Då sitter alla i stallet och tittar på träning och så pratar man om livet och ibland får vi tårta som idag, MUMS!

Jag har tittat på halmstadfilmerna, men vart tusan har jag legat raklång mitt på marken och avgett konstiga ljud?!.. hmm, jag är mycket fundersam... Men det var ju en av fyllekvällarna så jag får väl skylla mig själv antar jag.
Läsa bok och skriva klart om revisionisterna nu, plugg plugg, hur kul kan det bli?

martina har en jävla massa smådjur på sitt rum som borde vara ute i naturen och roa sig istället, dom är äckliga. Vi pratade om det när vi lunchade förrut, äckliga djur som finns i världen.. ormar o spindlar och skit, vad är deras funktion? dom är ju bara till för att döda liksom, konstigt...
Tagit ledigt från skolan nästa vecka, det blir bra det. tack snälla lärare :).

msn psykar sig, men vad gör det , annat har man ju för sig ;) haha
kisses

Kommentarer

  • Lii säger:

    Yeaaay, du, imorgon slutar jag 17.00. Då ska jag upp o vaccinera mig, sen är jag ledig resten av kvällen. Så vi kan leka närhelst du kan! :)
    Puss

    2006-09-13 | 20:46:16
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: