first day of my life

fredag morgon

Kategori: livet

och oj vad trött jag är, vet inte om jag sovit något särskilt inatt, det känns inte så, jobbigt. Men lika bra att gå upp nu så somnar jag skönt inatt sen istället, det gäller att inte vara dum :)
vaknar till kattpurret och en jätteknuff i ansiktet "klappa mig". hihi, dom är så himla goa, och någotn fruktansvärt sällskapssjuka. Så det var ju bara att sätta på myslistan på media player och mysa en stund. Jga kan inte förstå hur folk utan djur klarar sig... fast det är väl en vanegrej kan jag tänka..

mamma och joannadag idag, och städdag, det blir bra det.ska åka och träna nu med, skönt att träna såhär på morgonen så man vaknar till liv. Sen ska jag longera landola och mysa i stallet med emmy. sen blir det nog mys hemma hos ms.bohlin, trist o. sitta hemma alone ikväll.
later,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: