first day of my life

ett hjärta i kras....

Kategori: livet

nu är det bara så, att jag vaknade och det gjorde ONT. jag vet inte ens varför, som jag skrev igår, jag har ju inga alternativ, det finns ju inga bra sätt i den här situationen iallafall... Men en klump i hjärtat har jag, man vill så mycket, men det går ju inte..

sitter och letar utbildningar, fanns ju några i vhskatalogen, men absolut inte alla... så nu får jag sitta vid datorn och ta en hödskola åt gången och titta... Ohh vad jag önskar att jag kommer in, det vore så underbart... egen lägenhet, eget ansvar, nya människor, ny stad, ja ni vet.. jag längtar tills jag spricker!

Lii frågade om jag vill följa med till stockholm i helgen, faaan vad mysigt det vore, men det går nog inte, mamma o pappa åker till mormor och martina klarar nog inte både dragetförberedelserna o landola själv... det blir lite dumt, men jag hade så gärna... Ohhh.. jag får ringa o fråga iallafall, det skadar aldrig, hihi, som lii sa, hon kanske har en toppendag :D. you never know.

frukost, motalatidningen och tvätta, dagens första things to do. låter som en bra plan, yup

skulle vilja ringa, flera gånger, jämt, men det ska jag inte, ska vara stark.
  i allt det här kanske man kan lära sig någonting, kanske...
saknar dig redan, tomt att vakna idag.
tack för din existens!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: