first day of my life

desperate for changing..

Kategori: livet

då var det avklarat. träning, staden, och städning. Fast tvätten har jag kvar, fan det är så himla trist.. och stallet har jag oxå kvar, men där ska jag vara läääänge idag, och bara mysa, det är en sån dag idag minsann.
Mamma och jag har haft jättemysigt idag, skrattat och busat. jag tycker om henne himla mycket. ibland kan jag inte förstå folk som hatar eller inte tycker om sina mammor.. hmm, det är ju dom som fött oss, dom som gjort oss till dom vi är, till stor del iallafall. Jag tycker jag har blivit en bra människa, och det är nog mammas förtjänst mest, hon är en förebild, varit i princip ensamtående m. 3 barn hela sitt liv när pappa jobbat borta hela veckorna... Det har nog varit tufft men det är inte ofta jag hör henne klaga... Nu äntligen har pappa startat eget iallafall, och nu är han hemma nästan varje dag, det är mysigt, men det är en förändring det med, fast mest positiv.

det ser gråmulet ut på himlen, sådär ruggigt... fast då kan jag ta på mig polon till stallet sen så blir det precis lagom varmt.
haha och lii, du och jag och våra humörsvängningar, här går det fram och tillbaka varannan minut, och jag ändrar åsikt om saker åt höger och vänster, när ska man bli normal och stå fast vid saker man säger.. haha, en vacker dag blir nog du och jag också vuxna, tror du inte?!..man kan ju skratta åt eländet sålänge, japp, det gör vi!
out,

Kommentarer

  • Lii säger:

    Vet du, jag tror nog inte vi kommer bli av med våra humörsvängningar hur vuxna vi än blir.. Jag tror man är född sån? Och vuxna, det ska vi inte bli på lääänge ändå, eller hur. Hihi ;)

    Ha en mysig dag i stallet nu o hör av dig när du är hemma igen, jag ska bara möta mamma på stan efter jobb o köpa present till pappa. Sen är almanackan tom, ledig hela kvällen ;).
    ´
    Vi är rätt grymma trots grubblerier, ångestattacker o humörsvängningar. :D
    Puss puss

    2006-09-15 | 14:17:11
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: