first day of my life

bruna naglar

Kategori: livet

mamma målade mina naglar igår, jättefina, men efter ett par timmar i stallet så är dom inte lika fina längre, hihi :D... inte meningen att man ska ha långa naglar när man är hästtjej så är det bara.. får nog börja bita på dom igen, hihi, hell no!

Fått nyaste glamour nu som jag ska läsa :D sen ska jag vara duktig och plugga hela dagen lång, det ska faktiskt bli roligt. åka och handla oxå, finns ingen mat hemma och päronen ska bört.

usch,från och med idag ska jag aldrig mera bli kär, jag lovar!
mickis skrev och frågade om jag ville med ut imorgon, hmm, man kan ju knappt tacka nej :), fast det beror på hur långt jag hinner med alla mina läxor och så, det går före, jajamensan. Fast jag hinner nog med båda hoppas jag!!
shingeling,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: