first day of my life

bakis

Kategori: livet

fan jag är visst ganska bakis.. blää illamående. Och nu måste jag dammsuga, fuck.
rida,plugga, och sova, söndagsnöje :D.
akuten inatt, mickis var lite fuller och fick sy 4stygn i örat, jag o. blod är för övrigt INGEN bra kombination, svimfärdig. men allt ordnade sig och jag fick åka ambulans för första gången, coolt.
sov hos adam, snäll som tog soffan så jag fick ligga skönt i sängen. vaknade av mickis samtal imorse, fick nybakade frallor med kaviar och sen mission impossible3, den var brabra,fast jag somnade till 100ggr.
skjuts hem och nu ska jag till stallet, jajamen, går inte så fort för mig idag.

längtar redan till nästa lördag, då är det storfest :D, sen åker ju martina till utlandet!!
slog mig nog igår, ont på låret, hmm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: