first day of my life

5 katter o 1 häst

Kategori: livet

familjen gullberg har utökats med två katter idag. Mormor är sjuk och ligger på sjukhus och hennes 3 katter bodde kvar hemma utan någon kärlek, så hem till motala flyttade sotan och cissi, medan sune fick flytta till korsberga till min moster o familj. Så nu har vi 5 katter hemma och en häst i stallet, mycket djur är det, tur man älskar det. Det bästa som finns att somna till en katt som purrar i örat på en....

maten var god och nu känns det bra i kroppen, jag är bara väldigt trött. och så är jag deppig o. ledsen över saker och ting, det är jobbigt som fasen att sakna när man vet att det inte finns någon chans att man får träffa honom, kanske det gör att man saknar ännu mera. Man försöker vara stark och oftast går det jättebra och jag tänker inte på det alls så mycket, men som idag så har det varit jättejobbigt, och jag vill inte ringa och tjata för då känner jag mig bara dum, bättre han tror att jag inte bryr mig så mycket, så slipper han gå o veta att jag mår dåligt.. det är ett dilemma, men jag försöker hålla humöret uppe, det finns ju ingen anledning att bli deprimerad, jag får ju träffa honom när det går, även om det kanske är om jättelång tid -suck-.

nu ska jag titta på pretty woman o. vara leden resten av kvällen, sen är det nog bra imorgon igen, hoppas... usch, nu rinner det tårar, att jag ska vara så svag jämt, det är inte lätt att vara liten i den här världen, man låter folk beröra en alldeles för mycket. tänk om man slapp alla känslor, vad mycket lättare livet vore.

tack för idag,

Kommentarer

  • Lii säger:

    Lilla gumman då. Du kan alltid ringa om du vill prata.
    Vet du, en del går det faktiskt bra för i världen. Som typ.... Cinde- fucking- rella. Hihi!

    Hörs imorgon. Puss

    2006-09-10 | 23:00:28
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: