first day of my life

zombiejägare.

Kategori: livet

http://platsbanken.ams.se/text/97/061003,090010,240916,81,0281650597.shtml

haha det var det roligaste jag läst på länge, tack lii. Nu kommer jag gå och fnissa hela kvällen..
hur hittade du det =) det var det konstigaste någonsin, hihi

hemma från stallet, blir hemmakväll idag, adam har inte 3an och jag vill se topmodel
(rättelse), jag måste se top model. så han får vänta tills imorgon eller nåt, haha.

ätit precis, pasta och wok, oj så gott, tack mamsi.

nu plums ner i badet och värmas upp, tar med vietnampapprena oxå,
kanske jag kan få lite insperation i det böljande blå.

börjar jag bli halvalkolist ? sitter och tänker på att jag vill festa hela tiden =)
hihi, på fredag kanske..
på söndag är det hopptävling, upp tidigt och det betyder i säng tidigt lördagkväll.
attans. men tävling är ju det med =) hela familjen, mys.

plask iväg,


Kommentarer


Kommentera inlägget här: