first day of my life

we're in heaven..

Kategori: livet

Dj sammy version av "heaven", så fint så man gråter...
första gången jag hörde den stortjöt jag, den är ju så sorglig. men så vacker ju.

skulle bara säga det!!
har så mycket fina låtar att jag ibland inte vet vart jag ska börja lyssna. hihi.
Nu har jag gjort en perfekt pluggageografi lista, men sköna låtar.

ska åka och sola om en liten stund också. ska bli skönt, jag fryser.
inifrån och ut.. brr... det har väl med tröttheten att göra tror jag.

nehepp tillbaka till böckerna, skulle bara säga hej =).
-vinkar-
glöm mig inte nu när jag sitter fast härhemma med mina böcker. -phuu-

hej dåååå.

Kommentarer

  • LB säger:

    glömma dig! aldrig skulle väl jag... hahaha. puss i ljumsken

    2006-10-11 | 17:23:46
    Bloggadress: http://liibohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: