first day of my life

vinkar godmorgon

Kategori: livet

goooodmorgon allihopa :D!

här sitter jag och har varit duktig och varit i stallet såhär på morgonkvisten... Hon mådde bra och fick 2 äppplen och ett nytt varmt täcke på sig så hon inte fryser, fast nu sitter ju jag här och fryser istället, måste leta rätt på vantar och mössa nu, alldeles för kallt att gå utan.. Råkade väcka mamma oxå så nu ska vi äta lite frukost tillsammans, hon 3 knäckemackor med pålägg på och jag en tallrik nyttig gröt. Sen ska vi krypa ner i var sin soffa och titta på "21 gram", den ska tydligen vara bra, såg att den gick på 1an igår på kvällen...

somnade direkt efter att jag skrivit här igår kväll, så tidigt har jag inte somnat på länge, det var skönt. Då kan man gå upp såhär tidigt och vara skapligt pigg så man inte känner tvånget att gå och läga sig igen.. Idag är det torsdag och planerna för idag är att installera om word så jag kan skriva min uppsats.. det går segt på den fronten *skärpning*. Lii hade lite listor med på sin blogg som jag ska snoo av henne sen, hohoho.

Imorgon är det fredag, då ska vi till vadstena och lyssna på M när han sjunger, det kommer bli brabra det.

mår bättre nu, hihi, jag hade lite ledsendag igår bara, fast jag vet inte ens varför, jag var nog mest irriterad på livet tror jag kanske eller något sånt.

jag saknar rickard.. det luktar honom här idag, kanske pappa tagit på ngn av hans parfymer.. =( måste han bo 40mil bort? dumma malmö.

ingen inne på msn heller så jag drar mig härifrån, återkomemr efter film och frukost.
pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: