first day of my life

vem orkar höra på ?

Kategori: livet

hur orkar du ?... förstår inte, är det bara för att visa vem som vann liksom ? haha sorgligt.
Menmen, kanske söker du bara bekräftelse.

varit i stallet nu, det var skönt. men måste upp vid 7 imorgon för att åka och byta täcke, hon var så svettig. gäsp, hur ska jag orka ;) haha. skjutsa martina till skolan med. kanske ta en tidig feelgoodträning, bada lite och mysa till det. Mm det ska jag nog, vad sköönt.

sket i bonde idag, kom på det nu (hihi Lii kom på det åt mig), så nu sitter jag här istället. ska titta på ett O.C avsnitt som jag laddat ner. kulkul.

hörs sen. och förresten, maxi har börjat hänga upp sina julgrejer borta vid frukten, jag fick en smärre chock och började nästan gråta, inte än va ?! det är ju inte ens november.. hmm.. måste nog snacka med någon om det här. låt var sak ha sin tid för guds skull. operation "rädda hösten".
först är det halloween, SEN jul got it ?!

kyssas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: