first day of my life

törnrosa.

Kategori: livet

hihi hade jag inte ställt klockan imorse så hade jag nog också kunnat sova i 100år.
om det är möjlgt att somna på 1 skeund så gjorde jag det igår, hann bara tänka tanken på att lägga ner huvudet på min favoritkudde så däckade jag :D.

såg på One tree hill igår, alltid, så sa peyton såhär, vackert och sant
"låten tar alltid slut, men det innnebär inte att man inte kan njuta av texten"
så sant, eller hur ?!.
hihi det där var väl Mr T och jag i ett nötskal p.g.a. omständigheterna.
undrar hur han mår. tänker bara lite på det, blir bättre och bättre.
fortfarande ledsen över hur han förändrats, det är jag faktiskt.

idag klockan 4 har jag svenskaföredrag och jag känner mig inte alls klar, ska sätta mig nu och skriva och prata och räkna minuter.. 5 minuter ska det vara, det borde väl inte vara så svårt ?!..
det ska nog gå bra, känner att jag kan rätt mycket om vin nu dessutom, så frågar dom något kan jag säkert det, hoppas jag.. haha. hmm, nu blev jag osäker.

ska ta en promenad först nu så att jag får in luft  i hjärnan.
sen frukost,
och sen ska jag börja med mitt beting för dagen.

ikväll blir det historiaplugg, måste göra klart inlämninguppgifterna nu ! MÅSTE.

det klir på ryggen, ohh...


sister hazel- sommarens heartbreaker.. fast nu lyssnar jag på dom och ler stort. låtarna är så vackra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: